29 Mayıs 2012 Salı

The Style Mono Touch Shadow


En son aldığım ve severek kullandığım minicik ama işlevi büyük olan makyaj farım.Resimlerdende gördüğünüz gibi parlak ve rahatsı etmeyen kremsi yapısı var, peki göz üstüne sürüldüğü zaman saatler sonra çizgi çizgi duruyormu ? hayır :) çünkü ben bunu sadece kirpik üstüne sürüyorum.Anlayacağınız kaş bölümüne doğru dağıtmadan kullanıyorum, ve çok güzel bir görüntü elde ediyorum.

İçeriğininde bitkisel olması beni mutlu ediyor.

Sevimli mini boy pırıl pırıl inci içeriğiyle muhteşem göz farı ile makyaj keyfini çıkarın.

9 yorum:

  1. Genelde far kullanmayı pek sevmezdim misshanın farıyla tanısana kadar. Yıldız Hanım'ın da belirttiği gibi göz üstünde uzun bir süre kalsa bile çizgi çizgi kesinlikle durmuyor. Sadece kirpik bölümüne sürerseniz iyi bir sonuç elde edersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim evet sadece göz kapağına sürüldüğünde mükembel duruyor ve çizgi çizgi durmuyor

      Sil
  2. Harika bir ürün çok severek kullanıyorum bu farı.
    En önemli yanı da içinde hiç bir kimyasal madde yok çok iyi bir şey bu (:

    YanıtlaSil
  3. Sevtap Hanım'a katılıyorum bende sevmezdim far kullanmayı bana bu ürün tüm fikrimi değiştirdi. Çok güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
  4. Piyasada satılan ürünler mat ve istediğim gibi değil. Parlak olanlarında renkleri çok dikkat cekici. Ama misshanın farı tam istediğim gibi hem parlak hemde kremsi yapıda gamze hanımın da dediği gibi kimyasal madde içermemesi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha öncesindede belirttim ben satıcı değil kullanıcıyım,evet missha ürünlerini çok seviyorum ve kullandığım bütün ürünleride sizlere tanıtıyorum,şuana kadar kullandığım hiçbir ürününde kimyasal bir içeriğe rastlamadım,zira böyle birşey olsaydı asla kullanmazdım ve gönül rahatlığı ile severek kullanıyorum

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bende THE STYLE PERFECT CONCEALER (LİGHT BEİGE)kapatıcısını kullanıyorum. Biraz sert bir yapısı var.Fırçayla falan dağıtınca çizgi çizgi kalma durumu söz konusu oluyor.O yüzden ürünün mutlaka elle dağıtılması lazım,çünkü elin ısısıyla birlikte yapısında yumuşama oluyor ve kolay dağıtılabiliyor.
    Kapatıcılığı gayet iyi. Damarlarım cok fazla belli oluyor bu kapatıcı sürdğüm zaman damarlardan eser bile kalmıyor herkese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil