29 Mayıs 2012 Salı

Missha b.b cream 27 numara :)





MÜKEMMEL
B.B cream cildi yatıştırır ve cildin yenilenmesine yardımcı olur,lazer amaliyatı geçirmiş olan hastalarda tedavi sonrası krem olarak formüle edilmiştir.bu mükemmel krem akne,yaşlılık lekeleri,güneş lekeleri,koyu halkaları ve yüzünüzde (pigmentasyon)renk değişikliğini onarır cildin daha taze ve parlak olmasını sağlar.içerdiği bitkisel maddeler (Na_complex) ile vücudu ve cildinizi dinlendirir,MISSHA BB cream doğal cilt düzensizliklerini kapsayan,yanı sıra cilt dokusunu geliştirerek,hassas ciltler için doğal bir bakım kremi olarak formüle edilmiştir.iceriğindeki bitkisel maddeler ve besin maddeleri cildi nemli/ipeksi tutar ve cildimizi onarır.Ayrıca MISSHA BB cream makyaj tabanı olarak kullanılabilen çok fonksiyonlu bir üründür.

BENİM FİKRİM :)
Cildim kuru ve hassas ayrıca çillerim olmasına rağmen mükemmel etkili bir krem demem doğru olur.
Satın almak için missha shop sayfasını ziyaret etmeniz yeterli :)  Missha Shop
Linkini verdiğim yerden sizde benim gibi cildinize önem veriyorsanız, daha güvenilir bir şekilde bu ürüne sahip olabilirsiniz.
Yorumlarınızı bekliyorum...

 

14 yorum:

  1. bb krem alıcam ama rengi tutturamazsan diye korkuyorum ulaşabileceğimiz testerları yokmu acaba

    YanıtlaSil
  2. ben satıcı değil değilim kullanıcıyım :) ürünleri misshashop'tan aldım, zaten ürünlerle ilgili orayı aradığınızda bana yardımcı olmuşlardı sizede yardımcı olurlar.

    YanıtlaSil
  3. ben bb krem kullanıyorum ve hayatımda ilkkezz bukadar pürüzsüz bir cildim oldu inanılmaz güzel ve doğal bir ürün fakat şunu öğrenmek istiyorum olurda bb krem kullanmazsam cildim yine bozulacakmıı???

    YanıtlaSil
  4. Evet size katılıyorum çok güzel bir ürün,cildinize bu ürünün iyi geldiğini düşünüyorsanız tabiki bu ürünü kullanmanız daha doğru olur,b.b krem kullanmazsanız cildiniz bozulurmu onu ben değil, sizin cildinizin göstereceği sonuç önemli

    YanıtlaSil
  5. Bende bb krem kullanıyorum gerçekten çok güzel cildim de hiç pürüz yok fiyatı da çok makul arkadaşlarımatavsiye edebileceğim bir ürün bb krem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede tavsiye etmelisin çünkü tek kelimeyle mükembel cildimiz BEBEK gibi :)

      Sil
  6. Arkadaşımın akne problemi vardı bb kremi önerdim ve çok memnun kaldı gerçekten işe yarayan bir krem. Dışarda diğer markaların kremlerini hiç bir işe yaramıyor ama missha bb krem gerçekten çok işe yaradı arkadaşım artık sivilce problemi yaşamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin acıkcası başlarda bende verilen söylenen vadetlere pek inanmamıştım ama düzenli bir şekilde kullandığımda söylenen herşeyin doğru olduğunu kendi gözlerimle görünce inandım,sevindim arkadaşının adına canım

      Sil
  7. Benim cildim de kuru ve hassas ayrıca çillerim olmasına rağmen mükemmel etkili bir krem bütün arkadaşlarıma önerdim ve hepsi severek kullanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben normalde cok çilliyimdir ve kuru bir cildim vardır,missha bb kremi kullanmaya başladığım günden buyana inanılmaz derecede çillerim yok oldu diyebilirim,beğenmene sevindim gamze

      Sil
  8. Çok hassas bir cilde sahibim bu ürünü ilk aldığım zaman cok korkmustum cildime zarar verir diye. Ama korkularım boşa çıktı benim gibi hassas cilde sahip olan herkes rahatlıkla kullanabilir.

    YanıtlaSil
  9. Adınızı belirtmemişsiniz ama bende size katılıyorum rahatlıkla kullanılcak bir ürün. Tam da hassas ciltli olan kişiler için yapılmış. Vee en önemlisi içinde hiç bir kimyasal madde yok %100 bitkisel.

    YanıtlaSil