29 Mayıs 2012 Salı

Missha Moist 24 El kremi (argan yağı)







EVEEEET Gün içerisinde olmazsa olmazların başını çeken hem erkeğin hemde kadının vazgeçilmez kurtarıcısı tabiki bildiğimiz gibi el kremleri :) kadınıda erkeğide gösteren her zaman için bilinirki bakımlı elleridir. Diğer yazılarımdada belirttiğim gibi benim cildim çok kuru dolayısıyla bu argan yağlı el kremi gerçekten çok ama çok güzel.Benim gibi sizinde cildiniz çok kuru ise sizin içinde işe yarayacağını düşünüyorum.Bakalım site nasıl bahsetmiş ;

*Uzun süreli nemlendirici etkisi ile doğal el kremi.

1-Avrupa ECO-CERT / ve derinden elleri nemlendirir,jojoba yağı,argan yağı sertifikaıdır.

2-24 saat nemli etkisi uzun süre ellerinizi nemlendirir ve tazeler.

3-Hızlı ve etkin emiş gücü

-Argan yağı,E vitamini bakımından zengin (Avrupa eco-cert) oleik asit ve linoeik asit ile onaylı olduğu bilinmektedir.

-Jojoba yağı cildi nemlendiri,ciltde büyük bir kalkan oluşturur ve zararlı çevre şartlarından cildi korur.

-24 saat nemli,potasyum ve 2-dimethylsulphopropionate (DMSP) zengin imperata cylindrica ekstresi ellerinizi 24 saat nemli tutmayı sağlar.

Peki doğrumu ? bana göre 10 üzerinden 10 :) 

3 yorum:

  1. Benim cildim de cok kuru bütün el kremlerini denedim ama hiç biri istedigim sonucu vermedi ama misshanın bu el kremi gercekten cok işe yarıyor. Benim gibi cildi kuru olanlara tavsiye ederim
    Bende Yıldız Hanım'a katılıyorum benim içinde 10 üzerinden 10 :)

    YanıtlaSil
  2. İsminizi belirtmemişsiniz ama bende size katılıyorum cok ama cok iyi bir ürün benim içinde 10 üzerinden 10 :)

    YanıtlaSil
  3. Daha önce başka bir ürünü kullanmıstım ondada argan yağı vardı ama pek işe yaramadı. Bu ürünü aldığımdada işe yaramayacağı düşünerek aldım ama düşüncem boşa çıktı hiçte düşündüğüm gibi olmadı. Çok iyi bir ürün :)

    YanıtlaSil